Trött kan man va

Känns som att jag bara skriver om hur trött jag är numera. Tråkigt, jag vet. Haha, men jag är ju det. Idag hade vi tenta på Publicering via Internet. Gick nog rätt bra, eller helt okej i alla fall. Jag svarade på alla frågor och kunde det mesta, så jag borde i alla fall få godkänt. Efter tentan började jag och resten av min grupp fota bilder till vårt projekt. Vi ska göra en egen hemsida, och vi valde att göra en klädhemsida som är lite roligare än "vanliga" såna sidor. Så vi fotade massa kläder. Hade världens tyngsta väska med mig... Haha. Skriver mer om detta sen och ska lägga upp lite roliga bilder också.

Jag var kvar i skolan till klockan fyra och sen åkte jag hem, åt mat och somnade i soffan. Haha, så jävla död. Asskönt att bara somna sådär. Mamma var söt och la en filt över mig när jag halvsov också, hihi. Så ja, jag är trött. Fortfarande helt seg i huvudet. Måste nog gå ut med hunden om typ en timme och sen ska jag kolla på One Tree Hill och sova, igen. Har ju blivit helt beroende av One Tree Hill nu igen. Måste fortsätta kolla... Är snart klar med säsong 4. Att det kan vara så spännande när man redan sett det femtio gånger innan, helt sjukt. Men det är det.

Nej, nu ska jag fixa med bilderna och skit.
Pusshej!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0