Att hålla sig vaken

Usch, vilken dag. Har bokstavligt talat suttit vid datorn HELA dagen. Från klockan tio till halv sex satt jag i skolan med Illustrator (som jag inte riktigt har lärt mig än. Första dagen med det idag och det gick inte helt felfritt. Många utbrott...) och kämpade med världens tråkigaste uppgift. Okej, lite överdrivet där nu, men det finns så mycket roligare saker man skulle kunna göra i Illustrator kan jag tänka mig...

Sen kom jag hem, åt lite mat, och vid sju satte jag mig vid min dator och jobbade. Är snart klar. Har på riktigt suttit framför Photoshop i tre timmar nu och redigerat bilder. Innan det la jag in produkter på hemsidan, och nu lägger jag upp bilderna. Sjukt segt går det.

Jag är så galet trött nu. Vill bara sova! Hoppas bilderna är klara snart så jag kan få göra det också... Måste ju upp till skolan imorn och gissar på att jag åker direkt till jobbet därifrån sen. Orkar inte! Haha, nu är jag på dåligt humör. Men så fort jag får lite sömn blir det bättre igen, lovar.

Sov gott!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0