Dystert

Idag var det en väldigt dyster stämning som låg i luften när jag var på väg till skolan, och även när jag kom dit. Alla var upprörda över gårdagens val. Men efter ett tag la vi den biten åt sidan och hade det lite trevligt istället. På morgonen hade vi världens tråkigaste föreläsning som jag slutade lyssna på efter ungefär tio minuter. Efter lunch hade vi en föreläsning som var mycket roligare. Vi fick se massa youtubeklipp på annorlunda reklamer och sätt att marknadsföra någonting via nätet. Inspirerande och intressant!
Efter att jag har kommit hem har jag bara tagit det lugnt hemma, kollat på tv och One Tree Hill-avsnitt på datorn. Soft! Kände att jag borde ta det lugnt nu när jag antagligen kommer vara rätt upptagen med saker att göra resten av veckan. Man får ta vara på de lediga stunderna!
Nu ska jag fortsätta slappa här hemma.
Chillz!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0