Fredag kväll

Igår var jag ute med min underbara klass! Jag älskar dem! Ja, de flesta alltså. Man kan ju inte gilla alla människor här i världen. Vi startade i alla fall kvällen några stycken på Bara Vi, men där satt vi bara i någon timme innan vi drog vidare till Marie Laveau för fest på hög nivå. Haha. Satte oss ner och drack lite cider och öl, och jag åt lite pommes som de hade där (var sjukt hungrig...). Sen kom resten av sällskapet och vi drog ner till dansgolvet där vi svettades ikapp till härliga danslåtar. Svårt det där med att gå ut när det är kallt ute, för när man väl kommer in blir det så jävla varmt på en gång.



I alla fall hade jag väldigt trevligt, trots vissa motgångar. Alltid händer nåt. Bland annat var det tre engelsktalande killar som trodde att jag och en tjejkompis var intresserade av dem när vi väldigt tydligt visade att vi inte var det, så vi fick helt enkelt gå därifrån. Sen lyckades jag och två andra skvätta någon slags dryck i en killkompis ögon, genom att dansa tango in i en tjejs glas, så han knappt kunde se ett tag. Väldigt läskigt. Men det gick bra. Och sen var en person som jag helst inte ville se där också. Men det sket jag fullständigt i för en gångs skull. Så jävla skönt att inte bry sig.



Allt som allt, grym kväll som slutade vid stängning, alltså runt tre nångång. Kom väl hem strax efter fyra inatt gissar jag på. Kärlek till alla fina!

<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0