Haha, vilken dröm...

På senare tid har jag märkt att jag drömmer väldigt konstiga saker om nätterna, vilket är väldigt komiskt att tänka på när man vaknar, eftersom man verkligen trodde att det hände när man sov. Som till exempel inatt. Då drömde jag att jag hade fått mina pengar och att vi då skulle boka resan till Gran Canaria som vi ska göra i vinter (vi ska ju åka dit för att mamma fyller år) och att min storasyster satt och kollade efter resor. Men sen av nån anledning var vi tvungna att boka en resa för att åka dit och "se hur det var" ungefär, inför den resan vi skulle göra sen. Så vi åkte ner dit och kollade runt lite och skulle hitta ett hotell som var bra att bo på och sen sa min storasyster att vi var tvungna att åka hem igen. Och DÅ kom jag på att: "nej men vad onödigt, nu har vi ju slösat typ flera tusen kronor på att vara här i några timmar..." Haha. Och sen utvecklades drömmen till att jag var där utan familjen och istället tillsammans med några random utvalda människor jag känner, och stället såg inte längre ut som Gran Canaria, utan som nånstans i Afrika. Just när jag var på nån konstig fest med de här människorna så vaknade jag.

Och inbakat i det där konstiga hände ännu mer knas... Jag vet inte vart jag får allt ifrån. Men det kanske är ett bra tecken, att jag har fått min livliga fantasi tillbaka eller nåt. Haha. Riktigt kul i alla fall.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0