Jobbet

Det var lite sorgligt på jobbet idag... För en av mina vänner där ska sluta. Eller, har redan slutat eftersom det var hennes sista dag idag. Och det känns väldigt tråkigt. Och en annan vän ska kanske också sluta snart. Usch! Nu har jag varit på samma ställe sen i april och nya bara kommer och går känns det som. Några få stannar. Inklusive jag själv. Men jag trivs ju faktiskt nu, så det känns inte så aktuellt att sluta nu. Man har blivit van vid allt också.

Om ni missat det så jobbar jag med telefonförsäljning. Var väldigt negativt inställd till det efter ett annat jobb jag hade haft innan som höll på med väldigt oseriös telefonförsäljning. Men på det företaget jag jobbar på är alla seriösa i det de gör och vi har jättebra coacher som hjälper oss.

För övrigt, när vi ändå snackar jobb, så har jag pratat med samma kund tre gånger nu, senast ikväll. Och trots att han alltid säger att han inte är intresserad så vill han att jag ska fortsätta ringa. "Jag kanske har ändrat mig om en vecka, vem vet?" säger han. Haha. Börjar nästan tro att han bara vill prata med mig. För han säger också varje gång att jag är så trevlig, och det är jag väl. Haha. Lite för trevlig ibland kanske...

Och så vann jag en tävling i tisdags också. Om vem som kunde sälja flest mobiler. Jag sålde två. Woohoo. Vi hade samma tävling idag, då vann inte jag men det är inte jätterelevant. Jag vann första gången! Sådeså!

Nej, nu ska jag nog försöka sova snart. Måste ju faktiskt pallra mig upp i tid imorn till skillnad från vad jag har behövt tidigare i veckan, så sömn är ett smart drag från min sida tror jag.

Chillz och godnatt!
Och önska mig lycka till på redovisningen av layout-projektet imorn!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0