Lördag kväll

Idag lyckades jag jobba från ett till halv sex. Riktigt duktigt. Dessutom blev jag lite lovordad också. Min coach sa att jag hade några av de bästa samtalen i gruppen och att hon kanske ville använda något av mina samtal som exempel för hur man ska göra i framtiden. Jag blir alltid glad av sånt. Att känna att man är duktig liksom.

Efter jobbet åkte jag hem och jobbade lite. Haha. Har ju fått lite uppgifter att göra hemma som sagt. Redigerade en hel del bilder gjorde jag närmare bestämt. Och nu tänkte jag börja lägga upp lite produkter på hemsidan också, så jag inte har sådär jättemycket att göra imorgon.

Ikväll har jag bara varit hemma. Blev medbjuden ut men det blev inget sen i alla fall. Jag hade nog ändå inte orkat... Jag har istället jobbat lite, som sagt, kollat på film med lillasyster och bara tagit det allmänt chill. Vi såg Date Night. Den var bra. Kändes väldigt kort av nån anledning, men vissa delar jag så sjukt roliga.



Nu ska jag jobba lite mer, sen ska jag nog somna till gamla avsnitt av One Tree Hill igen. Jag säger ju det, är helt hooked. Sista avsnittet jag såg stannade mitt när det var som mest spännande! Inte okej! Hade fan glömt att det ens hände... Haha, nog snackat. Nu ska jag JOBBA.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0