Mp3:n mår inte bra...

Jag är lite ledsen... Min mp3 har bestämt sig för att sluta fungera. Den gjorde det inatt när jag var på väg hem mitt i natten. Innan har det alltid funkat att bara trycka in en reset-knapp om den hängt sig så har allt blivit som vanligt igen men nu går det inte, den bara hänger sig så fort man ska spela upp nånting. Väldigt sorgligt. Min mp3 är en av mina käraste ägodelar. Nu har jag fört över massa musik till mobilen, men det är inte alls samma sak. Musiken ska ha en egen plats. Den är för speciell för att tryckas in bland telefonkontakter, halvkassa bilder och spel. Så nu får jag väl önska mig en ny i födelsedagspresent, om den inte mirakulöst väljer att börja fungera igen. HOPPAS. Men tror inte det... :( Ledsen Lina. 

 
Är det över för dig, min kära vän?

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0