My school is killing me, my work is killing me, no sleep is killing me

Oj, oj, oj. Nu är jag allt trött. Igår satt jag framför en dator hela dagen. Från klockan tio på morgonen till två på natten i princip. Sov kanske fem timmar inatt och sen var det tillbaka till datorn i skolan... Blev äntligen klar med uppgiften i alla fall, och spenderade mest tid till att hjälpa andra. Sen var det jobb som gällde. Åkte direkt från skolan och satt och ringde från fem till nio, och nu är jag hemma igen. Eller, för länge sen då.

Dessutom fick jag för mig att jag hade sovmorgon imorn för att vi bara har en föreläsning vid typ ett, men sen kom jag på att det är imorn jag ska på visning av en lägenhet klockan halv nio på morgonen... Så det blir inte mycket sömn för mig i alla fall. Oh well...

Nu måste jag kolla OTH och sen ska jag sova. Så SJUKT trött.
God natt!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0