Nostalgi!

Hahaha! För några år sen, när One Tree Hill var inne på sin tredje eller fjärde säsong på tv och jag följde det slaviskt (gör jag iofs nu också, men inte på tv...), så var jag alltid på Brookes sida när det gällde vem av henne och Peyton som skulle få Lucas. På senare tid har det förändrats... Men i alla fall så blev jag lite sur när Peyton tillslut fick Lucas, och därför bestämde jag mig för att skriva en egen version, en så kallad fanfic, där Brooke och Lucas fortfarande var tillsammans. Den hette "Brooke and Lucas - Shattered Hearts, Complicated Love". Detta publicerade jag på Kanal 5's forum som nu inte finns längre. (Blev för övrigt extremt upprörd när de tog bort det...) Fick väldigt många kommentarer om hur bra den var, i alla fall vad jag kommer ihåg. Jag hade typ fans liksom. Lite roligt.

Nu har jag hittat min fanfic igen och var tvungen att läsa lite för att se om den verkligen var så bra. Det var den inte. Verkligen inte. Jag har inte läst så jättemycket än, men det jag har läst hittills är inte imponerande. Jag skrev allt på engelska, och det är dålig grammatik, cheesy handling och alldeles för mycket "hun" och "babe". Haha. Skäms lite... Nej, den blir säkert bättre, men jag orkar inte läsa mer nu. Haha. 


Satte ihop en ny bild för varje kapitel jag la upp också. Damn, när jag kollar på bilderna nu verkar det ju jävligt intressant... Måste nästan fortsätta nu i alla fall!

Väldigt roligt i vilket fall som helst...
Om jag vågar kanske jag publicerar nån liten del här.

<3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0