Sjukligt trött och galet pepp

Känns som att jag nästan aldrig är hemma nu längre. Bara går i skolan och jobbar. Och jag är trött. Har inte sovit mycket de senaste nätterna må jag lova. Usch. I alla fall var jag på visning av en lägenhet idag. Den var fräsch, höll på att renoveras. Jag svarade ja men vi får väl se hur det går med det... Lite knäppt var att en av mina gamla barndomsvänner var där också. Har inte träffat henne på flera år. Sjukt. Och väldigt konstigt. Har ingen riktig kontakt med någon av mina barndomskompisar längre, av olika skäl. Det känns så konstigt. En av dem har redan fått barn och två av dem är gravida. Ja, det känns lite knäppt i alla fall. Vi styrs alla åt olika håll... Och jag som trodde att jag skulle bli en av de första som fick barn i vår vänskapskrets när vi var yngre. Nu känns det väldigt avlägset.

Nej, nu flyter jag bara iväg på massa knas... Måste sova. Blir inte så många timmar inatt heller men nåt i alla fall. Juste! Glömde helt bort. Det rubriken syftar på. Jag ska på kryssning imorn. Close-up båten. Kommer bli så grymt kul, och så skönt att bara komma bort från skola och jobb och allt för ett dygn. Underbart. Festa järnet! Haha.

Sova nu. Kan knappt tänka.
Sleep tight babydolls!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0