Slapp skolstart

Idag har jag varit ledig från skolan. Vi började i måndags och har ändå rätt lite att göra hittills, och det vi har att göra är faktiskt riktigt kul och intressant. Dessutom kan jag ju göra massa hemifrån också när vi inte har obligatoriska lektioner, så det känns skönt. Hoppas dock att vi kommer igång lite mer snart, för de två dagarna vi har haft i skolan har varit riktigt trevliga. Har saknat min klass under lovet så är kul att träffas oftare. Förhoppningsvis hittar vi på nåt i helgen, på fredag kanske, för att "fira" terminsstarten.

Så, på min lediga dag har jag bara varit hemma och tagit det lugnt. Kollat gamla One Tree Hill-avsnitt och sovit i princip. Haha. Imorgon är jag också ledig från skolan. Har en uppgift som jag måste göra klart bara, men behöver inte åka till skolan för det. Dock jobbar jag från fem till nio, och tänkte kanske försöka pallra mig iväg till gymmet och träna lite innan. Det ligger ju precis brevid så det är rätt perfekt... Vi får se.

Nu ska jag kolla fler gamla One Tree Hill-avsnitt och sen sova.
God natt!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0