The båtresa fram och tillbaka

Kryssningen var... Hmm. Annorlunda än hur jag trodde at den skulle bli. Jag hade roligt, men det hade ju kunnat vara bättre än så. Känns som att tiden bara försvann och sen var det roliga slut liksom. I alla fall var det sjukt skönt att komma hem igår. Jag blir bara trött på när allt måste spåra och folk blir sviniga. Orkar inte med sånt längre. Kan man inte ha kul utan att vara jobbiga? Det känns nästan som att vissa behöver det för att ha roligt på nåt sätt, och det är jag så rejält jävla trött på att de sista timmarna på båten ville jag bara hem.

Nu är jag rätt trött fortfarande. Skulle helst av allt bara ligga hemma och ta det lugnt hela dagen, men jag måste iväg och jobba. Ett till halv sex. Men det går nog bra ändå. Tror inte att jag går ut nåt ikväll heller, för jag har varken pengar eller riktigt ork till det. Så blir nog hemmakväll för mig själv.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0