Trött som fan

Idag var en helt värdelös dag i skolan. Vi trodde att vi skulle få information om den nya layout-uppgiften, men icke. Istället står två olika lärare och babblar i ett flertal timmar om sånt vi redan vet i princip. Eller, jag kan inte vara helt säker eftersom jag slutade lyssna efter ett tag. Men ändå. SÄMST.

Imorn ska vi nog börja med uppgiften på riktigt i alla fall. Kul tror jag att det blir. Gillar att jag skriver lite som Yoda i Star Wars pratar ibland. Istället för "Jag tror att det blir kul" så skriver jag "Kul tror jag att det blir". Tänk er: "Fun it will be" med Yodaröst. Visst? Jag tycker det i alla fall... Gör livet lite mer spännande.

Nej, nu måste jag sova. Börjar inte förrän elva imorn, SKÖNT. Men måste ändå sova.
God natt!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0