Working from home

Idag var jag på en redovisning i skolan. Vi kollade på allas layout-grejer för uppgifterna vi fått och snackade om det typ. Rätt långtråkigt men ändå kul att se vad alla gjort. Det tog inte så lång tid så vi fick sluta lite innan tolv. Då åkte jag hem och kollade One Tree Hill (haha, nu är jag fast igen... Man har ju nästan glömt allt som hände i början ju!) och chillade lite. Och nu ska jag jobba. Hemifrån. Ska redigera lite bilder och lägga upp produkter på hemsidan som min syrra jobbade för förut. Soft att få lite extrajobb.

Senare ikväll ska jag antagligen, förhoppningsvis, dra ut med lite folk från klassen. Inget bestämt än dock så vi får väl se. Hoppas, hoppas! Har saknat klassfesterna.
Men som sagt, nu är det jobb som gäller!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0