Just chillin'

Yoes ma bro's!

Usch vad jag är uttråkad. Har typ spenderat hela veckan hemma sen vi kom tillbaka till Sverige, och har absolut inga cash så kan inte göra mycket annat heller. Hade varit så jävla kul att gå ut eller nåt, har ju inte varit ute i stockholm på ett tag. Men nej, inga pengar = ingen utgång. Så det blev hemmakväll.

Nu har det löst sig med registreringen i alla fall, så jag slipper den psykiska stressen över det. Dock kommer ju stressen över allt jag missat i skolan (vilket egentligen inte är så mycket, även om lärarna försöker få mig att tro det...) och så. Måste göra ett bild- och ljudreportage snarast. Ska egentligen vara klart till på måndag men det hinner jag inte så får lämna in det senare.

Öhm, vet typ knappt vad jag ska skriva. Jag vill ha pengar, jag vill träffa alla mina vänner, jag vill köpa SL-kort så jag slipper använda mig av sms-biljetter mer, jag vill att det ska bli vår, jag vill... massa saker helt enkelt. Allt annat än att bara sitta här hemma och inte göra någonting vettigt alls. Men det löser vi snart. Får mina pengar på måndag så då kan jag börja leva igen. Dock har jag inte så mycket att "göra av med" på grund av en grej som jag ska avslöja officiellt i ett kommande inlägg. Very exiting!

Det var allt för nu. Nästa inlägg kommer snart.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0