Känns konstigt att vara hemma

Igår kom vi alltså hem från Gran Canaria. Vi var tvungna att vara ute från hotellet klockan tolv på dagen, så efter det gick vi runt lite, åt lite mat och sen åkte vi till flygplatsen där vi kollade runt i tax-free och drack kaffe på Starbucks. Klockan kvart i fem Gran Canaria-tid lyfte vi. Flygresan gick bra, jag satt mest och lyssnade på musik, kollade på lite film i mp3:n och läste. Vi var framme i Stockholm vid halv tolv nångång, svensk tid.

Hemma var vi inte förrän nån gång innan ett, och sen satt jag uppe vid datorn ett tag innan jag gick och la mig. Hade tänkt gå till skolan idag men eftersom mina korkade lärare fortfarande inte fixat så att jag kan registrera mig för nästa kurs visste jag inte vilken grupp jag ska vara i och orkade helt enkelt inte. Har mailat massa gånger till olika lärare men ingen svarar. Snart blir jag galen. Måste ju i alla fall försöka komma dit imorn så jag inte missar för mycket.
I alla fall... Jag förstår knappt att jag är hemma. Det är fortfarande väldigt svårt att förstå. Jag går runt här hemma och gör det gamla vanliga, men det känns liksom inte på riktigt. Det är svårt att förklara, men konstigt känns det i alla fall. Saknar värmen.
Har packat upp det mesta och sorterat ut det som ska tvättas. Måste bara fixa lite mer här i rummet för jag tog en liten paus innan det blev helt klart med allt. Ska nog göra det nu. Efter att jag har kollat skolmailen en gång till...
Chillz!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0