Återupplivad ännu en gång...

Asså den här datorn... Jag får knäppryck om nåt mer händer fan.
Jag köpte ju en ny adapter till den i början av december eftersom den förra slutade fungera, och den funkade asbra. Tills i fredags då... Helt plötsligt laddar den ur och vill inte sättas på igen vad man än gör. Gissa om jag blir frustrerad? Inte nog med att man är stressad över att man reser till Gran Canaria på onsdag, nej nej, datorn ska sluta fungera också. I alla fall åkte jag in till Kjell & Company där jag köpte den förra adaptern och frågade om jag kunde få en ny, och det fick jag. Skönt. Nu funkar datorn igen och jag ska vidta ännu fler åtgärder för att den ska klara sig nu. 

In other news så har jag varit hemma hos Alexandra, en tjej från jobbet, ikväll. Jättemysigt var det, och jag var inte hemma igen förrän halv tolv nångång. Vi satt och snackade om massa grejer som aldrig har kommit på tal innan, kollade på Bröderna Karlsson och åt paj och tårta. Vi får se till att umgås mer utanför jobbet för den tjejen tycker jag om riktigt mycket. 

Har väl egentligen mer att skriva om, men det får bli imorn eller nåt. Är så jävla trött och måste upp tidigt imorn, så ska sova nu. 
Sleep tight! 
<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0