Filma och leka skådespelerska

Idag började vi filma till vår projektfilm. Min grupp ska göra flera småfilmer, som reklamfilmer, om akademisk text. Haha, visst låter det kul? När vi fick uppgiften blev vi ju minst sagt lite nedstämda. "Ni ska göra en informationsfilm om akademisk text, som ska locka folk till att komma på våra seminarium." Riktigt roligt... Men eftersom jag har världens bästa grupp har vi lyckats få det till någonting asbra. Enligt oss själva då. Sen får man väl se vad de andra tycker.

I alla fall har jag fått leka skådespelerska idag. Känner mig faktiskt ganska stolt över att jag memorerade allt och klarade det på första tagningen. Haha. (I och för sig hade jag själv skrivit manus och fick vara själv i rummet när jag pratade med kameran, annars hade det nog inte gått lika lätt...) Vi har klippt ihop allt idag och blev riktigt nöjda. Imorn ska vi börja med en av de andra delarna.

Det är riktigt kul att filma och fixa med ljussättning och sånt, så jag har roligt i skolan. Men man blir ju så jävla trött bara... Helt död. Hoppas att jag inte är lika trött på jobbet imorn som jag var igår, för då går det nog inte så bra.

Nu ska jag chilla framför tv:n ett tag.
Peace!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0