Long time no write

Eller nåt sånt cheesy uttryck... Nej, jag har ju inte skrivit på ett jävla tag nu. Egentligen har jag inga ursäkter annat än att jag liksom inte har känt för det. För det har jag inte. Jag har varit ledig ett tag nu och har bara tagit det lugnt. För det mesta då... När jag inte var ute och kirrade feta blåmärken och utslagna tänder, det vill säga. En hel del har väl hänt men inte mycket jag orkar berätta just nu. För det mesta har jag spenderat min tid med familj och vänner. Åkt pulka, ramlat i snön, ätit god mat och godis, varit ute och svirat, varit på lokalfester till halv tio på morgonen och dansat en hel del också. Allt kan väl egentligen sammanfattas som ett förjävla bra lov.

Jag vet inte om jag är tillbaka än. Kände bara för att skriva nåt nu. Och när man väl har börjat så brukar man väl fortsätta, eller? Grejen var att jag kom på att det är ett nytt år, och att jag inte gjort någon sammanfattning av 2010 på samma sätt som jag gjort med åren innan. Jag gillar att titta tillbaka på bilder från året som gått och minnas de bra stunderna. Så det var väl egentligen det jag tänkte göra. Kanske nu? Ja, varför inte. Det kommer nog snart ska ni se...

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0