Och snart är jag i soliga Gran Canaria...

Idag har jag varit i skolan en liten sväng och fixat klart de sista grejerna med våra filmer. Vi har gjort tre stycken "informationsfilmer" om akademisk text. Citattecknen betyder att det inte alls är informationsfilmer. Haha, vi har mest flummat runt och försökt göra det så roligt som möjligt alltihop. Jag är väldigt nöjd. Kan lägga upp dem här sen också.

Men det jag tänker på mest nu är faktiskt att jag ska till Gran Canaria imorn med min fina familj. Det ska bli så jävla underbart. Klockan åtta på morgonen åker vi hemifrån och halv elva går planet. Jag har nästan packat klart helt men det blev lite väl mycket i väskan... Haha, den sprack lite också så nu måste jag sy ihop  den så att den inte går sönder mer. I alla fall längtar jag så sjukt mycket. Har inte varit utomlands på jättelänge och har verkligen tröttnat på det här gråa och trista vädret vi har i Sverige just nu.

Jag kommer att ta med mig datorn men vet inte om jag kommer ha nån tillgång till internet så vi får se hur det blir med bloggen. Den får väl vänta ett tag liksom... Kommer hem igen den 31 januari i alla fall, så tolv dagar är jag borta.

Åhh, jag längtar så, vill bara åka nu, nu, nu!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0