På Gran Can

Hejsan hoppsan!
Just nu sitter jag ute på min och lillasysters hotellbalkong och gör lite nytta av vår free wi-fi. Det funkar nämligen bara på balkongen, om man nu inte vill gå ner med datorn till receptionen. Men det är rätt soft ändå.

Hittills har vår semester varit alldeles underbar. Resan gick bra, och vi kom fram runt fyra nångång tror jag. Då blev vi upphämtade av vår moster och kusinerna, och fick mat och glass hemma hos dem. Jättegott och jättetrevligt att träffa dem. Sen åkte vi till hotellet och åt på nån restaurang utanför innan vi gick och la oss. Igår hängde vi på playan hela dagen och solade och badade och bara tog det lugnt, sen gick vi runt vad som kändes som typ hela ön, haha. Letade matställe. Hamnade tillslut på ett annat ställe precis brevid hotellet också. Inte världens bästa tapas faktiskt, rätt päckligt, men det dög.

Och idag har vi varit vid Maspalomas (typ öknen) och gått bort till stranden längre bort. Dock blåser det väldigt mycet idag så man kunde inte riktigt njuta av solen lika mycket som igår. Men det var varmare i vattnet i alla fall så vi passade på att bada och upptäcka lite istället.

Nu har vi varit på hotellet ett tag och om ungefär en timme ska vi dra ut och äta lite riktig mat. Jag vill ha kött och potatis! Haha. Otippat va? Kanske skriver mer nån annan dag, men eftersom det inte är så lätt att komma åt internet blir det kanske inte så mycket. Här får ni några bilder från resan hittills i alla fall:







Peace!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0