Chillin'

Hej hopp!
Haha, jag har tid över till att blogga rätt ofta nu, knäppt va?
Idag har jag varit helt ledig från ALLT, så har haft JT på besök här en stund. Innan hon kom passade jag på att städa lite, diska och sopa och så. Haha, är så stört, har ju fortfarande ingen dammsugare, så jag sopar med en liten handsop, kryper runt på golvet liksom, och sen moppar jag. Helt okej lösning tillsvidare, men rätt jobbigt. Ska nog köpa en dammsugare när jag får pengar igen... Haha.

I alla fall har jag och JT lagat tortillas, suttit och ätit och snackat skit i några timmar, och så fick jag försenade födelsedagspresenter av henne. Ett fint armband och bodylotion som luktade asgott!

Nu har hon åkt hem igen, och jag satte mig här i soffan och chillar nu ett tag. Ska väl kolla nån serie eller nåt, har börjat kolla på 90210 nu när jag tittat klart på alla andra serier jag följer. Helt okej serie, en sån som jag kan tänka mig att följa faktiskt. Älskar såna tonårsserier med massa dramatik och grejer. Haha. Måste nog skaffa lite fler kanaler på tv:n snart i alla fall, har ju bara ettan, tvåan och fyran nu, och de kollar jag ALDRIG på. Så jag kollar mina serier på datorn. Dessutom verkar inte min HDMI-funktion vilja funka längre. Min dator har typ blivit knäpp. Pallar inte. Men men, det funkar än så länge i alla fall!


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0