Dagen efter

Mår faktiskt helt okej idag! Underbart.
Igår var vi ju på Harrys, riktigt kul var det. Det som är så soft med att vara där är att man kan gå och sätta sig med folk man inte känner och bara snacka, skönt folk liksom. För det mesta i alla fall, vissa är extremt osköna också, men de behöver man ju inte bry sig om. Haha.
Var i alla fall där till stängning och sen åkte vi hem. Jag gick ut med hunden och sen gick jag och la mig och sov som en stock till klockan elva, då jag knappt kunde prata. Inte jättesmart att sjunga med i massa låtar (eller snarare skrika då...) när man är förkyld.
Har druckit te och ätit mat och så nu, så nu mår jag bättre i alla fall. Var ute med hunden i det härliga vädret en stund också, jättemysigt här när det är fint väder. Älskar det. Och vovvsingen min älskar det också.
Nu slappar vi här hemma, jag och Herr Bo. Han ligger i sin säng på golvet och jag sitter i soffan och chillar. Vet inte riktigt vad jag ska göra nu dock... Har tråkigt, men vill inte ta mig härifrån heller. Får väl kolla på nån serie eller nåt. Vi får se vad som händer ikväll, antingen stannar jag bara hemma och chillar eller så drar jag på spelning (om nu inte nåt oväntat händer).
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0