Familjehäng

Hallååå!
Jag är inte så pigg som jag verkar, tro mig. Börjar bli rätt trött på denna konstanta sjukdom. Hade fan varit bättre att vara megasjuk med feber och grejer i några dagar och sen bli frisk än att vara lite sjuk hur länge som helst. Hatar det. Är lite nervös för hur det ska gå på jobbet imorn också, med tanke på hur det gick i onsdags, och det faktum att jag faktiskt inte mår bättre nu än jag gjorde då, nästan tvärtom faktiskt. Men ska försöka släppa ångesten ett tag och försöka bli friskare istället.

Skulle ju egentligen mest berätta att jag hängt med min fina familj typ hela dagen idag. Jag och Herr Bo åkte hem vid tolv idag. Jag ville hinna vara hemma en stund innan mamma skulle till jobbet, så därför åkte vi tidigt. Sen blev det liksom att jag stannade kvar rätt länge... Till nio nångång. Är mysigt att bara vara där och ta det lugnt med mina småsyskon och så. Har klappat massa på våra söta katter också. Lite jobbigt när man ska åka hem igen sen bara, själv. Särskilt när man har en hund som stirrar på en som om man skulle lämna honom för all framtid varje gång man går. Usch. Men men, rätt skönt att vara här hemma nu ändå. Dock saknar jag att ha min snarkande vovve sovandes på golvet.


Imorn blir det alltså skola och jobb. Har bara skola en timme imorn, bortsett från vad jag trodde vi skulle ha. Skönt, då hinner man hem och diska och kurera sig lite mer innan jobbet. Har världens diskberg här som jag hade tänkt ta tag i idag, men med tanke på att jag kom hem så sent så blev det ingenting av det. Babbel, babbel... Nu räcker det för den här gången tror jag.

Gonatt!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0