Fortfarande sjuk...

Åh, jag orkar inte mer. Pallar verkligen inte vara sjuk, det är så tråååkigt! Vill kunna jobba, och kunna göra roliga saker, inte tänka att jag borde stanna hemma förutom när jag måste göra annat. Förhoppningsvis mår jag tillräckligt bra för att gå till jobbet imorn i alla fall, för det är mitt sista pass den här veckan och känns dumt att vara borta så länge. Får liksom dåligt samvete av att jag inte kan gå dit. Har i alla fall varit i skolan och på ett kort besök på SVT idag (för en skoluppgift), gick helt okej. Sen har jag bara chillat här hemma, suttit och läst kurslitteratur till en uppgift vi ska skriva tills klockan fem imorn. Fett duktigt, satt i två timmar i sträck och bara läste!

I alla fall har jag nu också lagat mat. Blev nån slags egenpåhittad korvstroganoff med det jag kunde hitta hemma och makaroner, rätt gott. Har inte precis råd med dyr mat nu så då får man göra det bästa av det man har. Äta middag klockan halv elva är ju inte särskilt normalt kanske, men det känns typ som att klockan är högst åtta. Knas!

Nu vet jag inte om jag ska sitta uppe ett tag till eller om jag ska försöka gå och lägga mig snart. Är ju aspigg, men vill inte vända på dygnet liksom. Är dock ledig under dagen imorn (förutom att jag ska skriva den där uppgiften till skolan) så man kanske kan unna sig lite sovmorgon i alla fall... Vi får se. Håll tummarna för att jag kan friskskriva mig imorn!

Chillz!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0