Helgen

Vilken jävla helg asså, riktigt kul har det varit. Inte för mycket och inte för lite, alldeles lagom roligt och inget som spårat ur. Så jävla härligt.

I fredags var jag på Harry B med Kajsa och några av hennes kompisar, askul var det. Vi dansade och skrattade och bara satt och snackade och grejer. Stannade till stängning och sen åkte jag hem och sov.

Sen på lördagen åkte jag och Alexandra in till stan och kollade runt i massa små butiker och babblade och åt på Max, asgott! Efter det skyndade jag hem och gjorde mig i ordning och städade upp lite i lägenheten inför min inflyttningsfest, som blev riktigt lyckad! Jag är skitnöjd. Vi blev runt 15-20 pers, så det var trångt som in i helvete, men sjukt mysigt och kul. Tror att folk hade trevligt och jag hade det i alla fall. Träffade också några nya grannar som kom förbi en sväng, kul!

Och idag, söndag, sov jag väldigt länge och sen åkte jag med storasyster och storasysters pojkvän hem till familjen för firande av lillebror som fyller tonåring imorn! Alla bara blir äldre och äldre, hinner knappt med... I alla fall hade mamma lagat sjukt god mat, indisk kycklinggryta med ris och naanbröd, och efter maten blev den en sjukt god tårta, gjord av lillasyster såklart! Alltid lika gott. Riktigt trevligt att bara hänga med familjen ett tag.

Nu sitter jag hemma och tänkte att det kanske är dags att sova snart... Har fortfarande lite svårt för att sova helt själv i lägenheten, men det funkar. Är i alla fall frisk nu i alla fall, äntligen, så ska till skolan och jobbet imorgon. Känns skönt. Dock känns det som att det var så länge sen jag jobbade att det blir lite läskigt, haha. Men det går säkert jättebra, jag är ju van vid allt det där.

Skriver för mycket, haha. Ska nog gå och lägga mig istället.
Sov gott!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0