Orkar verkligen inte längre!

Åååh jag är så trött på att vara sjuk. Vet att jag säger det var tionde sekund, men det är ju sant. Vågar inte gå till jobbet idag för jag vet hur det kommer sluta. Jag kan ju knappt andas utan att hosta nu, det sitter i halsen hela tiden. Så jag ringde jobbet och sa hur det låg till, är sjukskriven idag i alla fall men jag väntar just nu på att min coach ska ringa så jag kan förklara för henne också. Hade ju räknat med att vara frisk idag, men det gick ju inte så bra... Så ska ringa till en vårdcentral här i närheten snart för att se om det går att boka en tid. Asjobbigt nu när jag precis har flyttat, för jag är fortfarande folkbokförd i bagis, så därför kunde jag inte boka nån tid här idag, utan jag måste ringa närakuten i liljeholmen istället och se om de har tid för mig. Trött blir man.

Jag vill bara bli frisk nu! Jag vill kunna jobba, umgås, göra allt så bra som jag kan egentligen, och inte göra allting halvdant bara för att jag inte orkar anstränga mig mer. Hoppas på att jag får en tid ikväll så jag kan gå och få ett sjukintyg. I vilket fall som helst försöker jag nog hitta ett apotek där jag kan köpa Kan Jang och annat som kan hjälpa mig nu...

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0