Så blev man sjuk ändå...

Jag som trodde att jag lyckades hålla mig borta från förkylningen som florerade överallt omkring mig, men nej. Den väntade bara på rätt tillfälle att bryta ut, tydligen var det nu. Började må dåligt igår morse, och sen på jobbet blev det bara värre. Så imorse när jag vaknade kändes det som att hela hjärnan var fylld med gegga och näsan var så täppt den kunde bli i princip. Stannade hemma från skolan, och nu mår jag lite bättre, men inte bra alls. Ska sjukanmäla mig från jobbet och försöka ta igen mig så snabbt som möjligt, förhoppningsvis kan jag gå till skolan imorgon i alla fall, vi har en uppgift vi måste göra då.
Pallar inte vara sjuk! Har så tråkigt här hemma nu när jag är ensam och inte kan hitta på någonting. Måste äta också, men är inte alls sugen på nåt jag har hemma, så ska väl pallra mig ner till konsum och köpa soppa eller nåt. Får väl se om jag lyckas få hit nån vän eller så sen också, så jag slipper sitta ensam hela dagen i alla fall. Äsch, vi får se. Nu ska jag klä på mig och gå och köpa soppa.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0