Så. jävla. dåligt.

Skulle egentligen ha varit på fest hos en tjej från klassen just nu, men istället sitter jag hemma själv med melodifestivalen i bakgrunden. Mår så sjukt jävla dåligt...
Igår firade jag ju Ami, vi var hemma hos henne först och drack en hel del vinspritzers, och sen drog vi till Pure där jag drack några cider. Var jättetrevligt hela kvällen och sen åkte jag hem och sov. Men när jag vaknade imorse mådde jag inte alls bra. Hade ont i huvudet och mådde asdåligt, försökte dricka lite vatten men då var jag tvungen att gå till toaletten och spy upp allt. Helt sjukt, det slutade med att jag spydde galla. Så äckligt... Så jag vågade inte äta nåt på hela dagen och vågade knappt dricka vatten för att jag trodde att det bara skulle komma upp igen sen. Hatar att må illa, det var asjobbigt. Har legat nästan orörlig i soffan hela dagen och bara tittat på The Big Bang Theory, och sen lyckades jag gå ner till affären och köpa Billys-pizzor som jag nu har ätit upp och inte spytt upp. Mår lite bättre, men orkar fortfarande inte röra mig så mycket, så jag skippade festen ikväll och stannar hemma istället. Känns tråkigt att missa den med tanke på hur roligt jag brukar ha med min underbara klass, men orkar verkligen inte nu.
Förstår liksom inte hur jag kan må så dåligt, tycker inte att jag blev särskilt full igår. Men det kanske är för att jag inte är van att dricka så mycket vin, jag brukar ju oftast dricka annat. Men, men... Det är så det går ibland. Och det får man ju ta om man går ut och festar.
Imorn ska jag i alla fall åka hem till min fina familj och hälsa på, tillsammans med min fina storasyster. Ska bli trevligt, och jag ska krama sönder min fina bebisvovve. Hade ju inte honom här över helgen nu för att jag skulle vara borta hemifrån så mycket. Visserligen har jag ju varit hemma hela dagen idag i alla fall, men hade inte orkat gå ut med hunden flera gånger...
Nej, nu ska jag återgå till att må dåligt.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0