Till Harrys!

Idag har varit en rätt jobbigt dag. Inte för att jag har gjort så jättemycket egentligen, men för att det har gått extremt segt.
Först var jag i skolan klockan nio, och hade ett litet seminarium, och sen var vi tvungna att sitta och vänta på nästa lektion i evigheter. Vi slutade seminariet typ vid elva, och nästa lektion började inte förrän halv tre. Apsegt. Så vi satt och typ glodde i flera timmar, sen hade vi den sista grejen, som var helt okej ändå. Vi blev väl klara typ halv fem. Då åkte jag direkt hem till min familj för att hämta min vovve. Hängde där ett tag och glodde lite tv, men stannade inte så länge eftersom bara lillasyster var hemma nu och jag ändå ska dit på söndag igen. Så då tog jag vovven och stack hem hit.

Just nu sitter jag redo att gå ut. K ringde och sa att hon och hennes polare skulle till harrys, och då kände jag för att följa med eftersom jag varken varit ute med henne eller varit på harrys på jättelänge. Så, har fixat mig och nu är jag klar. Najs. Så snart drar jag då!


Sämst kvalité, men så ser jag ut just nu i alla fall!

So long suckers!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0