Älska dig förevigt


Jag vet att det är så.
Jag var där och såg det hända.
Och jag kan berätta om det tusen gånger om.
Men ändå kan jag inte greppa att det är verkligt.
För det är inte verkligt för mig.
Du är fortfarande i presens för mig,
när alla andra pratar om dig i imperfekt.
Och du skulle inte försvinna.
Jag ville inte det.
Jag ville ha dig kvar för evigt.
Och jag vet att det inte fungerar så,
men på något naivt sätt så tänkte jag att det kanske gick.

Och jag är stark utåt sett idag.
För jag vill inte att de ska se mig svag.
Men när jag är ensam så bryter jag ihop.
För du var den bästa.
Den jag älskade mest i hela världen.
Min bebis.
Och nu är du borta.

Men jag kommer att älska dig förevigt.

<3

Kommentarer
Postat av: Oliver

Pelle ska alltid vara den bästa hunden nånsin :)

2011-05-18 @ 19:53:21
Postat av: Lina

Ja, det kommer han alltid att vara!

2011-05-18 @ 23:23:31
URL: http://amusingname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0