Crealina

Jag funderar på att skaffa en ny blogg. Bara för att jag aldrig har lyckats hitta ett bloggnamn som representerar mig riktigt... Nu har jag det. Det fanns ju där hela tiden, men jag satte inte ihop det. Crealina.

Det enda jag vill kunna göra är att sitta och rita, måla och skriva, men det går inte. För jag vet vad jag måste göra. Plugga. Vi har tenta om exakt en vecka och jag har inte läst ett skit förrän idag. Och när jag nu har slutat jobba har jag ju massa tid över. Men eftersom jag så kluven i allt jag gör så går det liksom inte riktigt. När jag väl läser så tänker jag på massa annat jag vill göra, och när jag gör annat tänker jag på att jag måste läsa. Jag får försöka ta mig i kragen...

Men det här med bloggen. Starta om på nytt? Inte radera men byta block? Ja... Jag tror det. Det känns passande på något sätt.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0