Lycka

Senast jag skrev här så var jag så ledsen som man kan bli. Och sen dess har jag bara inte haft tid, eller lust att skriva. Jag vet inte riktigt varför... Men det har inte lockat. Jag har ju skrivit på andra sätt såklart... Men inte här. I alla fall.

Jag är så obeskrivligt lycklig just nu. Inte sprudlande, och inte hela tiden, men lycklig.
Jag är sambo. Vilket känns helt galet, men rätt. Jag är mer kär än jag någonsin varit. Verkligen. Och lycklig. För att jag har honom, min fina. För att han bor här. Med mig. För att jag får träffa honom varje dag, sova brevid honom varje natt. För att han får mig att skratta. Och tröstar mig när jag gråter. Och för att jag kan göra detsamma för honom. För att jag älskar honom och han älskar mig.

Så lycklig.
<3

Kommentarer
Postat av: Karin

:)Jag blir glad av att höra att du är lycklig!

2011-09-27 @ 10:59:53
Postat av: Lina

Tack moster Karin! :)

2011-10-14 @ 13:05:34
URL: http://amusingname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0