Dagens låt

Egentligen har jag fler än en låt för dagen, men jag kommer antagligen lyssna på samma låtar ett tag nu ändå, så jag kan ju lägga upp dem lite då och då... :)

The Used såklart, det är den spelningslistan jag lyssnar på nu förstår ni.
Som jag alltid brukar göra lyssnar jag på samma grupp i flera veckor eller månader i rad, och sen byter jag. Kanske byter tillbaka ibland, och väldigt sällan byter jag sinsemellan grupperna medan jag lyssnar.

Så, dagens låt är härlig, den känns riktigt vårig tycker jag. Älskar alla små ljud överallt. Härligt intro också...
Och den här låten är ju inte fullt lika "hård" som de tidigare låtarna jag länkat till här och här.

Vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0